محصولات سهيل پي‌وي‌سي محصولات سهيل پي‌وي‌سي .

محصولات سهيل پي‌وي‌سي

ورق PVC ديوار پوش سنگ مصنوعي


ورق PVC ديوار پوش سنگ مصنوعي
 

يكي از جديدترين و پرطرفدارترين ديوارپوش‌هاي مورد استفاده در دكوراسيون داخلي، ورق PVC ديوار پوش‌ سنگ مصنوعي يا ماربل شيت است. اين ديوارپوش، به دليل شكل طبيعي و رنگ‌هاي آرامش بخش و زيباي خود، در دكوراسيون منزل، محل كار، تالار و... به كار برده مي‌شود. اين محصول بي‌نظير، با متنوع‌ترين طرح‌ و رنگ‌ها و بهترين كيفيت، در شركت سهيل PVC خدمت شما همراهان گرامي ارائه مي‌گردد. در ادامه به بررسي متريال اين محصول و همچنين مزايا استفاده از آن مي‌پردازيم و به سوالات احتمالي در مورد ويژگي‌ها و قيمت آن پاسخ خواهيم داد.

مواد اوليه ديوار پوش سنگ مصنوعي چيست؟
ديوار پوش سنگ مصنوعي از جنس ورق‌هاي PVC و پودر سنگ ساخته شده كه با طرح‌هاي بسيار متنوع و زيبا، به بازار عرضه مي‌گردد. نسبت متريال آن، 70٪ PVC و 30٪ پودر سنگ است كه بافت‌ متراكم و يكنواختي ايجاد كرده و در عين سبكي، مقاومت بسيار بالايي به ديوار پوش مي‌بخشد؛ همچنين، ابعاد ماربل شيت 122×280 سانتي متر و قطر آن، 4 ميلي متر است.

مزاياي ديوار پوش سنگ مصنوعي چيست؟
ماربل شيت، مزاياي فراواني دارد كه آن را از انواع ديوار پوش‌هاي سنگي متمايز مي‌كند؛ در زير به بررسي تعدادي از اين ويژگي‌ها مي‌پردازيم و شما را با اين محصول فوق العاده آشنا خواهيم كرد.

• شيك و زيبا
در بين انواع ديوار پوش‌هاي موجود در بازار، طرح سنگ محبوب‌ترين نوع است و جلوه خاصي به محيط مي‌بخشد؛ اين ديوار پوش انرژي و گرماي طبيعت را در عين ظاهر جذاب و مدرن خود دارد؛ از اين جهت، از آن در همه يا بخشي از نماي داخلي منازل مسكوني، راه پله، تالارهاي تشريفاتي و حتي مراكز درماني، استفاده مي‌كنند.

• طرح‌هاي متنوع
معروف‌ترين نوع ديوار پوش، طرح سنگ ماربل يا همان مرمر است اما در حال حاضر تنوع سنگ‌ها به طوري بالاست كه با هر سليقه و بودجه‌اي سازگار است.

 

• ضد آب
يكي از پارامترهاي مهم براي انتخاب ديوار پوش، عدم نفوذ پذيري آن نسبت به آب و اصطلاحا ضد آب بودن است. ديوار پوش طرح سنگ كاملا ضد آب است؛ اين ويژگي سبب مي‌شود با خيال راحت در سرويس بهداشتي منازل يا ارگان‌هاي دولتي و... آن را بكار برده و با هر ماده شيميايي و آب شستشو دهند.

• آنتي باكتريال
انتخاب ديوار پوش مناسب بخصوص براي سرويس‌هاي بهداشتي و مراكز درماني و نظير آن، كار چندان ساده‌اي نيست؛ چرا كه شرايط خاص و مرطوب محيط مي‌تواند موجب آلودگي به انواع قارچ‌ها و باكتري‌ها شود و سلامت افراد را به خطر بيندازد؛ اما ديوار پوش سنگ اين كار را آسان كرده‌است؛ اين ديوار پوش كاملا آنتي باكتريال بوده و هيچ آلودگي ايجاد نمي‌كند.

• نصب آسان
روكش ديوار طرح سنگ، به دليل وزن كمتر حمل و نقل و نصب آسان‌تري دارد و روند اجراي آن سريع‌تر از ديوار پوش سنگ طبيعي است؛ علاوه بر اين، بدون زحمت زياد براي تميز كردن محيط در هنگام و بعد از اجرا، نصب مي‌شود؛ به همين دليل مي‌توانيد آن را براي تغيير دكوراسيون داخلي منزل يا محل كار انتخاب و پياده سازي كنيد.

• وزن كم
ماربل شيت، نسبت به سنگ طبيعي، در واحد مساحت وزن بسيار كمتري دارد و به اصطلاح سبك‌تر است؛ همين ويژگي، نقل و انتقال و همچنين نصب آن را سهولت بخشيده و وزن مرده ساختمان بعد از ساخت را كاهش مي‌دهد.

• مقاومت در برابر ضربه و فشار
همان طور كه اشاره كرديم، ورق‌هاي مقاوم و با كيفيت PVC كه در ماربل شيت به كار رفته، بافتي متراكم و همگن دارد و استحكام بالايي به اين ديوار پوش مي‌بخشد؛ به طوري كه اين محصول در برابر فشار و ضربه مقاومت بسيار بالايي دارد و خرد نمي‌شود.

• مقاومت در برابر حرارت
از بهترين مزيت‌‌هاي ماربل شيت، مقاومت فوق العاده بالاي آن در برابر حرارت و آتش است؛ به همين سبب، به اين ورق‌ها، ورق‌هاي مقاوم آتش نيز مي‌گويند و در هر مكاني با درجه گرما تا 80 درجه سانتيگراد و مجاور وسايل گرمايشي و صنعتي آن را به كار مي‌برند.

• سازگاري با انواع ديوارها
اين ديوار پوش با انواع ديوارهاي صاف و قوس دار سازگار است؛ همچنين به دليل ضخامت كم، نياز به نازك كاري در ساختمان‌هاي تازه ساخت ندارد؛ علاوه بر اين، ديوار پوش كاملا يكپارچه بوده و هيچ درزي ندارد و نماي زيباتر و ظريف‌تري بوجود مي‌آورد.

• هزينه
هزينه و قيمت، يكي از مهم‌ترين و تعيين كننده ترين ويژگي‌ها براي انتخاب يك محصول است. خوشبختانه با وجود مزاياي فراوان، سنگ‌هاي مصنوعي به نسبت انواع طبيعي آن، قيمت بسيار كمتري دارند و مقرون به صرفه هستند؛ همچنين با توجه به تنوع بي‌شمار آن‌ها، هر فردي با هر بودجه و سليقه‌اي مي‌تواند آن را به كار برده و جلوه‌اي ويژه به ديزاين داخلي منزل يا محل كار خود بدهد.

 

ماربل شيت در چه بخش‌هايي از نماي داخلي قابل اجراست؟
ديوار پوش طرح سنگ به دليل ويژگي‌هاي خارق العاده، در محدوده گسترده‌اي از بخش‌هاي داخلي به كار برده مي‌شود.
در ادامه به موارد به كار گيري آن اشاره و پيشنهادهاي جذاب و كاربردي به شما ارائه خواهيم كرد.

ديوارها: همان طور كه از نام اين محصول پيداست، معروف‌ترين كاربرد آن، استفاده در انواع ديوارهاي مكان‌هاي مختلف است.

ستون: ستون‌هاي طرح سنگ كه با هزينه كم در زمان كوتاه قابل اجرا هستند.

سقف كاذب: ماربل شيت، در ابعاد كوچك‌تر 60×60 براي تزيين و نماي سقف كاذب به كار مي‌رود.

قرنيز: نوع خاص ماربل شيت، به طول 3 متر و ضخامتي بين 4 تا 15 سانتي متر، نقش برجسته‌ و مقاومي به دور ستون يا ديوارها ايجاد مي‌كند.

تلفيقي: يكي از محبوب‌ترين انواع استفاده از سنگ مصنوعي، بصورت تلفيقي، در مكان‌هاي پرت و كوچك مثل بين كابينت، پشت تلويزيون و كنار آسانسور و مانند آن است؛ اگر شما هم اين گونه فضاهايي در محيط كار يا منزل خود داريد، حتما به اين انتخاب فكر كنيد و محيط را دگرگون كنيد.

 

سرويس بهداشتي: ماربل شيت خاصيت ضد آبي دارد و در برابر مواد شوينده، از مقاومت بالايي برخوردار بوده و ضد هر گونه ميكروب و قارچ؛ از اين رو، مناسب‌ترين ديوار پوش براي محيط‌هاي مرطوب است.

 

تالارهاي تشريفاتي: سنگ مصنوعي تنوع بسيار گسترده‌اي با طرح و رنگ‌هاي شكيل و زيبا دارد و در تالارهاي تشريفاتي، مراكز فرهنگي و اجتماعي و مراكز درماني نيز كاربرد دارد.

راه پله: راه پله‌ از ديگر نماهايي ست كه در معرض ديد ديگران قرار دارد و حائز اهميت است كه در عين استحكام، زيبا و آرامش بخش باشد، ويژگي‌هايي كه ماربل شيت بهتر از هر ديوار پوش ديگري دارد؛ از اين جهت، به كار گيري آن در راه پله‌ها نيز بسيار محبوب و مورد توجه است.

 

در اين مقاله سعي كرديم، يكي از جديدترين و پر استقبال‌ترين ديوارپوش‌ها را به شما معرفي كرده و راهنماي جامعي براي بكارگيري ماربل شيت در دكوراسيون داخلي را خدمت شما ارائه دهيم.
محيط اطراف ما، بيشترين تاثير را در روحيه‌مان دارد؛ در انتخاب‌ ظاهر آن سخت پسند باشيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۵:۱۴ توسط:سهيل موضوع: نظرات (0)